Thursday, March 13, 2008

rosu aprins...



"N-ai cum sa lasi cum sa uiti
Totul in noapte
Oricat ti-ar parea de usor"
pare real nu?si..totusi...gasesti forta sa o iei de la cap sa uiti..sa lasi totul in urma...te agati de alte lucuri si te gandesti mai mult la tine, la felul tau de-a fi si te intrebi ce ai invatat din asta...devii mai puternic, mai increzator si incetul cu incetul te detasezi..te gandesti la viitor si la ce te asteapta si iti dai seama ca oricat de rau ti se pare ca te-a lovit viata si ca oricat de ranit esti..va trece...soarele va rasari din nou, primavara e din nou aici si ajungi sa uiti...sa nu mai suferi, sa iti revii si parca nimic nu va mai leaga...decat niste amintiri...dar si ele pot fi lasate in urma in timp...te redescoperi si realizezi ca esti mai puternic decat pari..te ridici si continui sa mergi...intr-o buna zi vei ajunge la capatul drumului...

5 comments:

Anonymous said...

Scri ft frumos.I like it.>:D<
:*

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
chitz-chitz said...

mersi mult:) si da este o coincidenta..pentru ca am incercat sa intru acum peblogul tau si mi-a spus ca am nevoie de permisiune..mi-ar placea sa iti pot citit si eu blogul:)

p.s. poti sa il treci la blogroll daca tie iti face placere

Anonymous said...

Ms moolt:*:*:*.O sa ii cer lui Botzo mailul tau si iti trimit invitatie deoarece eu am restrictionat accesul;)).PoUp>MSSS.>:D<

chitz-chitz said...

e ileanase@gmail.com
botzo s-ar putea s anu il stie...