Thursday, February 14, 2008

love sucks... big time


stau si ma gandesc de cateva zile... oare chiar merita sa iubesti? toti vedem iubirea la un inceput ca un lucru ideal, o modalitate de a intretine fericirea sau poate chiar o modalitate de a avea fericirea la o anumita varsta...crezi ca at cand iubesti te simti implinit, te simti alt om...dar cum e atunci cand incepi sa suferi? cand simti ca dragostea nu iti mai e impartasita? in loc de zambete, saruturi si alintari apar lacrimi, suspine, pareri de rau si ganduri triste... cu totii ne dorim sa iubim, sa simtim fulturasi in stomac... insa nu vedem si partea trista...oricat de puternica ar fi iubirea, oare chiar poate dura pana la nesfarsit? poate fi doar lapte si miere si vise dulci devenite realitate? eu una nu cred asta... acum cred ca dragostea e ca gumele acelea date rest la magazin...dulci in exterior si acre in interior...as vrea acum o "guma" care sa fie mereu dulce si careia sa nu i se duca gustul niciodata... daca o gasiti vreodata sa imi spuneti si mie...poate imi cumpar si eu!

p.s. : desi poate nu credeti am avut o zi a indragostitilor foarte placuta...si app...te iubesc pui...

9 comments:

botzo said...

"guma" asta nu poate fi cumparata. merita sa iubesti, dar sa iubesti cu cap. tine minte ca dragostea e singuru "joc" in care fi pierd amandoi, fie amandoi castiga. momentele de suferinta sunt doar teste, teste grele, peste care majoritatea nu trec:)

cu tot ce am scris si anu trecut si anu asta despre VD si eu m-am simtit bine azi...n-o sa spun ca te iubesc pt ca te astepti la asta:P o sa spun ca te ador:*

Anonymous said...

Eu cred ca ti-ai gasit "guma" . Si doar cu ajutorul tau, acrisorul acela din interior se poate transforma in dulce complet :) .
Sunt o mare fana a lui Mircea Radu [ not ! ] ..asadar... Iubiti-va mult ! :)

botzo said...

stii ce-i amuzant pisi? ca doi oameni se pot iubi mult si totusi sa nu fie impreuna...asa ca schimba urarea:P

Unknown said...

am sa fiu mai mult decat rau probabil.... din cate realizez eu acest post este dat ca o reactie la ce scrii tu botzo..., probabil esti "guma" ei dar nu cred ca esti tot timpul dulce, defapt sunt sigur de asta.
Prin ce scrii tu pentru data de 14 februarie esti otzet, e putin spus acru, nu te inteleg sau poate nici nu trebuie sa te inteleg, cum poti sa spui asa ceva cand zici ca-ti adori prietena? si totusi arunci niste vorbe care ar putea ranii destul de mult si o fata care nu este iubita ta..... nu cred ca te-ai gandit prea mult cand ai scris aia....

Acuma zici ca merita sa iubesti cu cap..... glumesti nu? inseamna ca tu nu stii sa iubesti, nu iubesti numai cu capul, cu inima cu sufletul cu toata fiintza ta. Cu toate ca eu momentan trec printr-o perioada f grea cu persoana iubita nu pot sa zic asa ceva.

Si da in dragoste mai plangi ,suspini te certi.. dar asta inseamna ca iubesti. faci toate astea ca sa nu te desparti de persoana pe care o adori.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
botzo said...

fiind blogul ilenei o sa ma abtin de la a-ti da o replica aici. sunt doar curios cine esti. nu pot decat sa recunosc ca nu sunt perfect, cum nici relatia mea nu e perfecta. motivele pentru care am scris acel post le stiu eu si ileana asa ca nu vad cum ai putea comenta asupra lor. cam atat aici. noapte buna

Anonymous said...

bine a zis "lovin'" ala caruia i-ati sters commentu. app. salut ileana am fost in clasa in gen :))

Anonymous said...

Dragostea e un lucru minunat si poate tine la nesfarsit in opinia mea..pe masura ce inaintezi in timp si acumulezi experienta o sa poti citi oamenii mult mai bine si unele semne care iti spun ca o relatie nu va merge bine la un anumit moment dat dupa o perioada de timp nedeterminata. Omul este foarte complex cred ca in fiecare relatie el devine altfel si se muleaza intr un fel (ca sa spun asa) dupa partener. Ideea de baza e ca fie ai noroc si iti poti gasi dragostea adevarata de timpuriu sa zic fie treci prin ceva experiente pentru a cumula suficiente "informatii" in a tinde spre perfectiune sa spunem.

other than that valentines day e un mare kitsch

Anonymous said...

e simpatic olivian asta, intrati pe pagina lui de devianart :P