Tuesday, October 2, 2007

O alta lume...Un alt timp....


Girl: de ce nu putem sa disparem atunci cand ne dorim?
Boy: k altfel teai plictisi...
G: simt cateodata ca vreau sa uit de tot si toate si sa fiu doar eu cu gandurile mele...sa evadez din Timp..cum spune pers lu' eliade...
G: sa ma rup de realitate si sa raman doar cu amintirile frumoase si cu gandurile pozitive
G: vreau o lume a mea unde sa uit macar petru cateva minute de ce e in jur
B: just pray...u may get one..
G: sa ma rup de realitate si sa imi ocupa mintea doar cu ce imi doresc eu fara sa intervina altceva sau altcineva
G: sa nu imi tulbure nimeni gandurile si sa simt ca ma inunda un sentiment de pace si sa am o stare de caldura....
G: si in momentele alea sa nu ma deranjeze nimic....sa nu ma tulbure nimic...
G: nici ca azi m-am certat cu botzo, ca a tipat mama la mine, ca s-a uitat profa de mate urat, ca am chiulit la romana...nimic si in acele minute totul sa fie pace si armonie pentru mine....
G: de ce nu se poate?
B: k altfel teai plictisi...
B: simplu..
B: ideea e sa t bucuri d chestiile astea...dak ai putere...nu sa le urasti...
G: da' am nevoie si de starea asta la o anumita perioada de timp....
B: neah...nu prea ai...crede-ma...
G: in felul asta poate as invata sa ma bucur de tot pentru ca ar exista un echilibru...
G: cel putin am perioade in care simt ca ma satur de ganduri negative si de stari depresive...
G: deci?tu n-ai vrea toate astea macar pentru cateva minute o dat la cateva saptamani?
B: sa vreau ganduri negative?
G: nu....sa vrei ganduri pozitive
G: sa evadezi din cotidian
B: normal k vreau...
B: da' faptu k nu le gasesc...face viata si mai interesanta...
G: ok...eu continui sa caut momentu...

1 comment:

botzo said...

se vede k avea kef tipu d tine...